מצבר במבשרת ציון

מחפשים מצבר במבשרת ציון? החשיבות של תעודת האחריות שמגיעה עם רכישת מצברים

אם גם אתם מחפשים מצבר במבשרת ציון או ביישובי הסביבה, אנחנו בטוחים שאתם עושים הכל על מנת לוודא שעשיתם עסקה טובה ורכשתם אך ורק מצבר שמתאים לכם במחיר משתלם.

עם זאת, אנחנו כאן בחברת מצברי ירושלים יודעים היטב עד כמה קל ליפול ברכישת מצבר לרכב, ולכן אנחנו רוצים לדבר איתכם על אחד הדברים החשובים ביותר שיש להקפיד עליהם כאשר רוכשים מצברים, והוא תעודת האחריות שמגיעה איתם.

לפני שנתחיל נזכיר שאתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ולהתייעץ בכל שלב!

חותמת איכות על המצבר החדש

כשאנשים מגיעים לקנות מצבר חדש, הם לרוב מכוונים למותגים המובילים והמומלצים שרובנו מכירים. יש כאלו שמחפשים את העמידות של מצבר שנפ, מותג ישראלי מוביל ואיכותי. אחרים רוצים לקנות דווקא מצברי וולטה, בעיקר אם הם צריכים מצבר לקטנוע אמין, ויש כאלו שרוצים להנות דווקא מהאיכות שמאפשר מצבר ניסן פאוור חדש.

בעניין הזה, חשוב לדעת שלמרבה הצער יש לא מעט משווקים שמוכרים לקהל הרחב מצברים תקולים, משומשים או מזויפים. כשאתם מקבלים תעודת אחריות מלאה שמגיעה מטעם היצרן בלבד (מה שצריך לקרות בכל רכישה שלכם), אתם יודעים שזה לא המצב ושקיבלתם מצבר חדש, מקורי ותקין לחלוטין.

תיקון והחלפה במידת הצורך

האמת היא שזה לא משנה אם זה מצבר לקרוואן, מצבר סטארט סטופ – start stop, מצבר פריקה עמוקה או דווקא מצברי טיטניום, מצבר הוא מוצר שלרוב לא מתקלקל טרם זמנו, אבל זה לא אומר שמקרים כאלו לא קורים. כשיש לכם תעודת אחריות אתם מכוסים לכל אורך התקופה הזו, ואם יש בעיה או תקלה כלשהי תזכו לתיקון מהיר או החלפה של מצבר חדש ללא כל עלות נוספת.

אל תתפשרו על תעודת האחריות

בשורה התחתונה, בין אם חיפשתם מצבר במבשרת ציון, מצבר בירושלים או בכל מקום אחר – אל תתפשרו על תעודת האחריות שמגיעה לכם. אם בעל המקום לא רוצה לתת להם אחת או מציע תעודה מטעמו, זה בהחלט צריך להדליק אצלכם נורה אדומה.

גלילה לראש העמוד